Bitdefender Premium VPN

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Marcy154 28-05-2023

Super bescherming

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb dit product nu toch meerdere maanden en heb helemaal geen klachten. Het doet wat moet op de achtergrond. Ik zou soms zelfs vergeten dat ik dit geïnstalleerd heb. Ik krijg waarschuwingen als ik een link aanklikt die niet veilig is, zodat ik onmiddellijk deze kan verwijderen. Ik werk heel veel met mijn gsm en voel mij zo gerustgesteld wetende dat bitdefender de extra veiligheid bied.

Review 2-2-23
Ik mocht bitdefender testen, en kreeg een code om deze via het internet te downladen op mijn laptop, en nog 4 andere toestellen. Bij de eerste poging om deze op mijn laptop te installeren ging er iets fout. Gelukkig verliep het zeer vlot bij de 2 poging . Bij het installeren op mijn gsm ging het onmiddellijk vlot. Het resultaat van bitdefender werd mij was pas na enkele dagen duidelijk. Ik werd al een 3-tal weken dagelijks gebeld vanuit een europees land, met telkens de informatie dat ze van amazon zijn en er iemand mijn credit card gegevens wil misbruiken. Het nummer blokeren of zo, helpt niet omdat ze telkens met een ander nummer bellen. Nu meer dan een week verder, valt het mij op dat deze vervelende telefoontjes zijn gestopt. Het is ook geruststellend als ik manueel vraag om mijn accounts te scannen en te lezen dat zowel mijn gsm als de laptop in order zijn, geen inbreuken te melden. Voor de prijs krijg je wel een zeer uitgebreide beveiliging. Ik ben natuulijk niet professioneel op mijn laptop aan het werken en ook niet met de gsm. zelf ben ik geen technieker die alle laatste snufjes op electronica gebied kent, maar wat bitdefender premium aanbied vind ik zeer ruim en ruim voldoende. Het is heel gemakkelijk om met de app; te werken.
Ik raad dit product zeker aan, vooral nu ik niet meer die dagelijkse telefoons krijg van zogezegd amazon.

Miejannie 09-02-2023

Eenvoudig installeren

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Om onze apparaten te beveiligen hebben we de afgelopen weken de Bitdefender Premium VPN mogen testen. Met een code kan de software downloaden en op je apparaten zetten. Het werkt redelijk eenvoudig, er zijn meerdere apps die je hiervoor dient te downloaden. Het is voor mij echter alleen nog niet precies duidelijk hoe het exact werkt. Zo blijft de webbeveiliging op mijn telefoon niet standaard aan staan en zit er niet een duidelijke handleiding bij hoe je hier nu het meest optimaal gebruik van maakt. Het is voor mij dus nog wel een zoektocht hoe ik dit het beste kan gebruiken. Ook het is mij nog gelukt het op mijn MacBook te installeren, sommige apps zijn op de mac niet beschikbaar.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Niet exact duidelijk hoe alles werkt

k************@g******** 08-02-2023

mooi en veilig

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb Bitfender uitgeprobeerd en tot nu toe is het gewoon ideaal. Het installeren ging zo gemakkelijk, je moet er echt geen computerexpert voor zijn! Een verassing was het ook toen ik er achter kwam dat je tot 10 toestellen kan beveiligen hiermee. Smartphones inbegrepen.
Beveiligd zeer goed met mooie meldingen. De instellingen zijn overzichtelijk en mooi te zien. Het heeft veel verschillende beschermingen: wachtwoorden, antidiefstal, advertenties, VPN, scam alert, ... En als je iets nog niet ontdekt hebt krijg je melding om uit te vinden, zeer interessant. Je hebt altijd de keuze of het iets voor je is of niet. je kan het inschakelen of niet zoals je wilt.
Handig met app, je vindt alles gemakkelijk terug in 1 app zowel op mobiel als op je laptop.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • handig
  • veelzijdig

g*************@h********** 07-02-2023

Goede en makkelijke vpn service

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Makkelijke en goede vpn service. Dashboards zijn duidelijk en alles is goed en makkelijk in te stellen en te gebruiken. Heb het eerst alleen op mijn eigen pc geïnstalleerd. Later waarschijnlijk alle apparaten maar gaan doen voor de veiligheid.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Makkelijk in gebruik

k*******@h********** 07-02-2023

Prima veiligheidssoftware voor je devices!

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Dit product heb ik een aantal weken mogen testen. Ik kreeg een code waarmee ik de inmiddels gedownloade software kon installeren. Dit kan overigens tot op 10 verschillende apparaten. Ik heb het alleen op mijn pc en telefoon geïnstalleerd. Omdat er nog oude antivirus (die verlopen was) op de pc stond kreeg ik van Bitdefender keurig een melding dat dit er eerst af moet om het programma goed zijn werk te laten doen.
Je kan de verschillende elementen los van elkaar gebruiken: wil je alleen een VPN of alleen een wachtwoordmanager, of alleen antivirus of nog een ander element zoals parental control: geen probleem. Alles is naar wens in te stellen en is via het dashboard goed toegankelijk. Het installeren wijst zich vanzelf. Op de telefoon kan je een app downloaden of je creëert vanuit de pc een link voor bijv. de telefoon waardoor je gemakkelijk het programma op – in dit geval een telefoon - zet zonder opnieuw in te hoeven loggen op het Bitdefender-account.
Het programma zorgt er in ieder geval op de laptop niet voor dat zaken trager werken. Op mijn telefoon (iPhone 6S) had ik op een gegeven moment wel wat last: sommige pagina’s laden heel traag en sommigen helemaal niet. Ook kon ik ineens niet meer via bluetooth bellen terwijl er wel een verbinding tussen de bluetooth-apparaten was. De batterij van de telefoon ging overigens ook nog eens sneller leeg. Ik heb daarom de Bitdefender-app gister van de telefoon gehaald om die reden. Ik heb ook best een oude telefoon, wellicht speelt dat mee en is Bitdefender beter ingespeeld op nieuwere versies van iOS.
Op de laptop heb ik nergens last van en vind ik het via het dashboard allemaal erg overzichtelijk. Je kan het dashboard personaliseren en kiezen welke functies je het meest gebruikt, heel fijn. Je krijgt niet overmatig veel meldingen, alleen dat wat echt noodzakelijk is, dus je hebt er geen ‘last’ van dat dit programma draait.
Al met al geeft dit product in vele opzichten digitale veiligheid en heeft het zich als betrouwbaar partner getoond.

Nini 05-02-2023

Super fijne beveiliging en snelle VPN

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Bitdefender Premium VPN is een uitstekende VPN-service die zijn gebruikers een soepele en veilige internetervaring biedt. Ik heb deze VPN zelf uitgeprobeerd en ben onder de indruk van de eenvoud waarmee het te gebruiken is. Het installeren van de VPN was een fluitje van een cent en het aanmelden was nog eenvoudiger.

Eenmaal ingelogd, was ik in staat om de VPN-service te gebruiken op al mijn apparaten, waaronder mijn laptop, tablet en smartphone. De gebruikersinterface is intuïtief en ik had geen enkel probleem om te navigeren en te verbinden met verschillende servers. Ik was verrast door de snelheid van de VPN en hoe weinig impact het had op mijn internetprestaties. Ik kon zonder problemen video's streamen en zonder buffering en had een vloeiend internetbrowsersessies.

Een van de grootste voordelen van Bitdefender Premium VPN is de privacy die het biedt. Ik hoef me geen zorgen te maken over mijn gegevens die zichtbaar zijn voor anderen op het internet. Ik kan gerust mijn privégegevens delen en online bankieren doen, wetende dat mijn informatie beschermd is.

Ik kan me concentreren op het verkennen van het internet en het doen van mijn dagelijkse activiteiten zonder me zorgen te maken over mijn online privacy.

In conclusie is Bitdefender Premium VPN een topkeuze voor mensen die op zoek zijn naar een VPN-service die makkelijk te gebruiken is en betrouwbare privacy biedt. Ik raad deze VPN aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en eenvoudige VPN-service. Die in het Nederlands te installeren is en ook elk toestel ondersteunt.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snelle installatie

v******@g******** 05-02-2023

veilig en begrijpelijk

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik mocht Bitdefender Premium Security testen voor een onafhankelijk consumenten testpanel. Ik heb het op mn laptop geïnstalleerd (op mn telefoon komt later)

Op de website staat heel duidelijk op zn Nederlands uitgelegd hoe het werkt. Ondersteund door een (Engelstalig) filmpje.
Met de ontvangen code download en activeer je het programma heel gemakkelijk.
Je wordt er stap voor stap doorheen geleid, weer lekker begrijpelijk en gewoon op zn Nederlands. Wat een verademing! Hij helpt je zelfs je oude beveiligingsprogramma's op te sporen en verwijderen.
Tijdens het gebruik helpt hij je het programma verder te personaliseren met pop-up vragen. Eerst dacht ik, nee he krijg ik nu nog pop-ups (net als bij mn gratis anti-virus). Maar deze zijn wel functioneel en helpen je alles zo goed mogelijk in te stellen. Het zullen er dus ook steeds minder worden denk ik.

Het is een breed programma met veel mogelijkheden. Ook weer allemaal heel overzichtelijk en op zn Nederlands in een duidelijk menu ondergebracht.
Ik heb nog niet alle functies onderzocht, maar volgens mij draait het gewoon op de achtergrond mee zonder dat ik er iets van merk.
Mijn laptop is er zeker niet trager van geworden.

Ik heb het nog maar kort in gebruik, maar ik heb er zeker een veilig gevoel door.
Mijn laptop draait er goed op en het is heel gebruiksvriendelijk.
Wat mij betreft een blijvertje

Pluspunten

• Nederlandstalig
  • begrijpelijke uitleg
  • het wijst zichzelf
  • helpt je optimaliseren met simpele vragen

vallinnylovel@gmail.com 05-02-2023

Bitdefender Premium Security

Bitdefender Premium Security.
Bitdefender Mobile Security.

Ik heb van Review.nl Bitdefender een activatiecode gekregen om het uit te testen. Na wat kleine vertraging uiteindelijk gekregen.

We hebben het op de volgende mobiels getest, Google tv 4k en op een tablet. Op de laptop ging het niet meer omdat het na 2 dagen de geest gaf.

Eerste indruk was dat het snel is en gelijk alle apparaten een test ging doen en met een deepscan erbij.
Op de mobiel van mijn dochter Poco X3 Pro werd er niets gevonden en op mijn Realme Gt 5G ook niet.

De app werkt heel lekker en soepel maar mag wel iets sneller ;). Nadat we op beide toestellen min of meer gespeeld hadden met de juiste instellingen voor ons hebben ze de mobiels een soft reboot gegeven en start de app ook gelijk op. Er zijn heel veel instellingen waar je uit kan kiezen en als je weet waar je moet zijn kan je de app laten doen wat je wilt ;).

We gebruiken beide ook de Anti-theft functie en we hebben het ook een paar keer geprobeerd om te kijken als het ook werkt. Het werkt goed en kan beide mobiels tot op een paar meter nauwkeurig vinden. Ook de de mogelijkheid om de mobiel op afstand te wippen tesamen met een snapshot van degene die je mobiel ‘leent’ behoort tot de mogelijkheden.
Wat de tablet betreft Nokia t20 werkt het ook goed en met de soortgelijke instellingen hebben we ook geen last van haperingen zoals ik het had met Nord Vpn. Nord Vpn gebruik ik van de zaak en die zorgt soms weleens voor haperingen op mijn mobiel en op de tablet. Misschien iets te zwaar wie zal het zeggen. Bitdefender werkt voor ons lekker op de achtergrond zonder al te veel problemen.
1 grote nadeel vindt ik wel dat het de accu wel sneller laat leeglopen althans op de mijne. Op die van mijn dochter heeft ze er weinig last van omdat ze het meestal gebruikt als ze thuis is en amper op school gebruikt. Waar ik normaal 1.5 dag mee kon doen is dat nu ongeveer 1 dag. Ik ben zelf een heavy user en zelden dat ik mijn mobiel op dezelfde dag moet opladen. Het snel opladen is gemiddeld 33 minuten van 0-100% dus dat valt opzichte wel mee.

Ik zie wel regelmatig per dag als de app een mallware vindt en verwijderd van de apparaten. Ook bij inkomende emails zowel zakelijk als prive wordt er gevraagd wat ermee moet gebeuren als de app een potentiële virus vindt.

VPN gebruiken we beide regelmatig op de mobiels en werkt naar omstandigheden heel lekker en de connectie met willekeurige land is zo gemaakt. Ik gebruik de vpn ook op onze Google tv 4k. De app staat daar ook op de appstore en was ook zo geïnstalleerd. Ik gebruik de vpn op de Google tv alleen voor de streamingdiensten van Hbomax, NF, Prime video en dat werkt hartstikke goed en zonder problemen wat beeld en geluid betreft. 4k hdr/Dolby Vision wordt zonder problemen ondersteund door de app en Google tv.
Kanttekening, bij het eerst keer van het opzetten van de vpn kreeg ik de melding dat ik 200mb per dag had. Ik heb er netjes een melding van gemaakt en een paar dagen later na een update kreeg ik te zien dat het ongelimiteerd is geworden.

Ik heb geprobeerd op het huisnetwerk op te zetten maar dat ging op een of ander manier niet. Onze provider is ‘Freedom’.
Ondanks alles werkt de app heel lekker en doet het wat het moet doen. Ik vindt het wel alleen wel jammer dat ik het niet op mijn laptop heb kunnen testen omdat die helaas overleden is :(

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Wijst zich vanzelf

Minpunten

• Vreet accu

m*********@g******** 05-02-2023

Eenvoudige installatie en duidelijke uitleg

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

We mochten dit programma testen. Zijn niet echt heel computervaardig. Nadat we de activatiecode ontvangen hadden hebben we de code ingevoerd dit ging erg makkelijk. De stappen om te activeren worden goed uitgelegd. Daarna konden we ook met duidelijke beschreven stappen een account aanmaken. Nu kan het echte installeren beginnen. Op de laptop was het zo gepiept. De computer werd gelijk gescand. Daarna konden we een uitnodiging sturen of een qr-code scannen om de beveiliging op andere apparaten in huis aan te melden. Ook dit ging erg soepel. Na het installeren kun je stap voor stap bepalen welk programma je wil activeren en welke niet. Ook de vpn verbinding aan of uitzetten gaat erg makkelijk het veranderen van landen is ook erg makkelijk alleen het land van je keuze aantikken en hij maakt automatisch verbinding. Je kunt erg makkelijk een anti diefstal aanzetten. Als je je telefoon kwijt bent kan hij gelokaliseerd worden. Als je dichtbij bent en hem niet kan vinden is er ook een mogelijkheid om een geluid af te spelen. Lijkt me ideaal om een zoekgeraakt apparaat terug te vinden.

Roland 03-02-2023

Makkelijk te installeren en in gebruik

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Bitdefender Premium Security is een goede en makkelijk te installeren antivirus software pakket.
Dit Antivirus pakket heb ik alleen maar in gebruik op een laptop, en niet op mijn telefoon.
Dashboard is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Je kan daar alle functies vinden en aanbevelingen die je overal makkelijk doorheen leiden.
Laptop lijkt helemaal niet trager te worden, je merkt niet eens dat Bitdefender draait.
Ik heb deze nu enkele weken mogen testen en ben erg tevreden.

Pluspunten

• PC niet trager
  • Overzichtelijk
  • Makkelijk te installeren

Craig 31-01-2023

Prima product ik raad het aan

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Vandaag review ik bitdefender premium vpn op vrijwillige bassis en zal dit proberen onafhankelijk en zonder vooroordelen te doen De beknopte conclusie is dat het n goed gedocumenteerd en uitgebreid programma is welke makkelijk te navigeren is met vele handige fucties een snelle comunicate bied voor hulp bij installatie en gebruiken en al je apparaten als laptop computer tablet en telefoon beveiligd en naadloos aansluit met je profiel zodat je overal bij je vpn wachtwoorden en beveiliging kan Wil je meer weten lees dan rustig verder Na het krijgen van de productcode was het even zoeken waar te beginnen met de product sleutel in te voeren sinds deze al is betaald maar er is een uitgebreide hulpsectie met zeer veel documentatie van alle soorten onderwerpen die je tegen zal komen en of nodig hebt dus na t maken van n profiel wat je nodig hebt voor n account is het heel simpel om het product te activeren Na deze activatie download je het programma heel simpel naar je computer en wat ik handig vind is dat bitdefender probleemloos naast eventuele andere programma s welke ook beveiliging van n concurrent kan draaien Na de installatie krijg je n kleine rondleiding en word snel duidelijk wat je kan doen Je begint op het dashboard van je profiel en dit dashboard is overzichtelijk en kan je ook nog aanpassen naar eigen voorkeur met welke functies en tabbladen je waar op je dasboard wil en in welke volgorde Heel handig Het programma geeft mijn computer geen problemen met functioneren en draait stil op de achtergrond met af en toe een popup venster als er informatie beschikbaar is over eventuele updates en informatie dat van belang kan zijn zelf ben ik onder de indruk van de ruime documentatie in de hulp sectie waardoor je makkelijk wegwijs kan worden met dit beveligings programma Het is vrij uitgebreid met n wachtwoord kluis wat altijd n fijne oplossing is het is even stoeien maar er is n programma in de kluis dat je helpt met wachtwoorden naar de kluis te copieren met vooraf ingestelde locaties zoals windows om dit in de bitdefender wachtwoord kluis te integreren zodat als je wachtwoorden op een plek zijn achter slot en grendel De kluis zal wachtwoorden invullen en opslaan voor je zolang je ingelogd bent op je bitdefender account/kluis Ook is er een vpn bij t programma inbegrepen zoals de naam aangeeft en deze werkt prima en geeft net n stukje meerwaarde over de standaard beveilinging van je internet/tv provider Zodat je anoniem en overal ter wereld kan internetten en of naar je favoriete streamingdienst kan kijken Eris een zoals ik aangaf een heel uitgebreide hulpsectie met verschillende contact mogelijk heden zoals bellen mailen en chaten De chat is ofwel in mijn geval zeer snel met haast geen wacht tijden met goed geinformeerde personeelsleden die je adequaat met al je problemen en vragen te woord zullen staan ook kunnen ze je terzijde staan met hulp bij ransomware en je toegang geven tot programas zodat je kan proberen deze te ontcijferen zodat je weer bij je computer kan Bij de premium versie krijg je tien product sleutels waar je ook computers laptops tablets van evt je gezinsleden en ookje telefoon kan beveiligen met dit programma Ook kan je t programma uitbreiden met betaalde diensten om je sociale media en persoonlijke internet gegevens te monitoren en beveiligen Mijn conclusie over bitdefender is dat t n prima programma is waar je geen problemen mee zal ondervinden en waar je n veilig en vertrouwd gevoel kan hebben dat je computer en internet verbinding beveiligd zijn met de nieuwste beveiliging updates en allerlei handige functies en waarbij je allerlei en tips en trucs zal krijgen en kan vinden en waar je een vpn hebt en wachtwoordkluis welke je ook op je andere apparaten naadloos kan gebruiken met je profiel Ook kan je snel en 247 met hulp in contact komen welliswaar in t engels of nederlands tijdens kantoor uren enige minpunt dat ik kan vinden is dat er geen backup is maar dat is geen ramp sinds veel mensen tegenwoordig wel al zoiets hebben en anders raad ik aan dit te doen Dit was mijn review van bitdefender premium vpn hopelijk heb je er wat aan en als je al interesse had zou ik t product zeker aanraden

Pluspunten

• Makkelijke instalatie
  • Voor al je aparaten
  • Aanpasbaar dashboard
  • chathulp 247
  • wachtwoordkluis is handig

Minpunten

• geen backup

freerk1972 31-01-2023

goede antivirus programma

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

het is een goede antivirus makkelijk te instaleren en houd je pc goed in de gaten,
en het maakt je pc echt niet traag je krijg nog VPN er bij,
min punt vind ik dat er geen backup er op zit
op het internet krijg je bij bitdefender Premium nog extensies er bij voor webpagina,s controle
en ben tot nu heel tevreden.

Pluspunten

• maakt pc niet traag
  • houd in pc goed in de gaten
  • vpn is super goed
  • optimalisatie van de pc
  • goede overzicht op het menu

Minpunten

• geen back up vind ik heel jammer

p************@g******** 30-01-2023

Bitdefender Premium Security

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Bitdefender Premium Security is een uitstekend beveiligingsprogramma dat werkt op elk apparaat, van computer tot telefoon en iPad. De apps zijn gebruiksvriendelijk en bieden uitstekende beveiliging voor al uw online activiteiten. Echter, wanneer u de VPN-functie gebruikt, kan het internet soms trager en instabieler worden.

Er zijn veel uitstekende functies in Bitdefender Premium Security die het gebruik waard zijn. Bijvoorbeeld de anti-phishing-bescherming, die u beschermt tegen phishing-aanvallen en verdachte websites. Ook is er de beveiliging tegen malware, die u beschermt tegen virussen en andere bedreigingen. En er is ook een firewall, die u beschermt tegen ongeoorloofde toegang tot uw computer of apparaat.

Het is belangrijk om internetbeveiliging te hebben omdat er dagelijks veel bedreigingen zijn die uw privacy en gegevens kunnen schaden. Met Bitdefender Premium Security kunt u gerust zijn dat uw gegevens en activiteiten veilig zijn, zodat u zich volledig kunt concentreren op wat u online wilt doen. Ik beveel Bitdefender Premium Security van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en effectieve beveiligingsoplossing.

Pluspunten

• Veelzijdige internet beveiliging

Minpunten

• Soms trage verbinding met VPN

m***************@h********** 30-01-2023

Tevreden!

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik ben zeer tevreden over Bitdefender.
Ben absoluut geen held met dit soort dingen maar de installatie verliep echt zonder problemen en best snel. Je krijgt een makkelijk en overzichtelijk scherm waar je alle functies zo in kunt vinden en aanbevelingen die je overal makkelijk doorheen leiden. VPN was zo geïnstalleerd en via Safepay kun je een stuk veiliger betalen via internet.
Hij draait netjes op de achtergrond en meld zich wanneer het nodig is. Bij mij is het niet opgevallen dat het enige invloed heeft op de prestaties.
Ik heb het alleen getest op mijn laptop en nog niet op mijn telefoon maar als ik zie hoe simpel het nu werkt zal het daar ook geen probleem opleveren.
Kortom een zeer tevreden tester!

Pluspunten

• makkelijk
  • duidelijk

Vaya_1 30-01-2023

Veligheid

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Nog veel te kort in gebruik om echt eerlijke ervaring te kunnen delen .Opzich een makkelijke installatie. Op dit moment alleen op mijn oude laptop in gebruik genomen. Fijn dat je kan aangeven wat jewel en wat niet gaat gebruiken. *K was bang dat mijn al te trage laptop nog trager zou maken, maar gelukkig niet het geval
Ben blij dat je op meerdere apparaten mag installeren. Zodra m8jn nieuwe laptop binnen is, ga ik gelijk daar ook opzetten. Met de VPN mogelijkheid moet nog wat verder experimenteren. Duurt tijd om uit te zoeken wat er handig is. Het is meer voor bevorderde gebruiker.

Pluspunten

• Mogelijkheid op meerdere apparaten
  • Redelijk overzichtelijk

d*********@h********** 30-01-2023

Lastig

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik vond dit product niet fijn. Erg onoverzichtelijk en niet echt makkelijk in gebruik te nemen. De vpn die er bij zit is ook erg vervelend. Zodra ik gebeld wordt sluit mijn volledige 4g aan en kan ik alleen nog wat doen als ik op een wifi netwerk zit. Voor mij niet makkelijk te gebruiken.

Minpunten

• Verbinding valt weg als je gebeld wordt

s*******@g******** 25-01-2023

Bitdefender Premium voor goede beveiliging

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Bitdefender Premium Security is een totaal oplossing voor het beschermen van je pc tegen malware en andere cyberbedreigingen. Tijdens het testen heb ik op een aantal punten gelet, waaronder de installatie, de bediening, de beschermende functies, de invloed op de prestaties van mijn pc, de VPN-oplossing voor veilige en gecodeerde communicatie, de wachtwoordmanager voor eenvoudige afhandeling van vele accounts en wachtwoorden en systeemoptimalisatiefuncties.

De installatie van Bitdefender Premium Security was zeer eenvoudig en verliep vlekkeloos. Moest wel mijn huidige beveiligingssoftware pakket de-installeren maar ook dat ging zonder problemen. Aan de hand van wat popups word je door het hele installatie proces geleid. Een kind kan de was doen. Windows Defender had wel even moeite het nieuwe programma te herkennen maar was na een reboot ook tevreden.

De hele bediening is intuïtief met een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke interface. Aan de hand van een dashboard en een menu komt men snel bij de verschillende opties. Totaal geen rocket science wat het voor veel mensen een uitkomst is.

Het pakket biedt een uitgebreide set van beschermende functies, waaronder real-time bescherming tegen malware, ransomware, anti-phishing, anti-fraud en anti-spam. Deze heb ik moeilijk kunnen testen aangezien ik een schone pc heb, maar ga er van uit dat het pakket doet waarvoor het is bedoeld.

Tijdens het testen heb ik niet gemerkt dat het enige invloed heeft op de prestaties van mijn computer, hetgeen een groot pluspunt is. Als ik naar taakbeheer ga zie ik dat het het meeste invloed heeft op het geheugen (heb maar 8Gb) maar merk er niets van. Het draait stilletjes op de achtergrond.

Een groot pluspunt (waarvan ik niet op de hoogte was totdat ik het zag) is de VPN-oplossing die Bitdefender Premium Security pakket heeft. Deze oplossing biedt, zo ver ik kan nagaan, een veilige en gecodeerde communicatie, zodat men zich geen zorgen hoeft te maken over het lekken van persoonlijke gegevens. Ook de wachtwoordmanager is een handige functie die het beheer van vele accounts en wachtwoorden eenvoudiger maakt.

Tot slot biedt Bitdefender Premium Security ook systeemoptimalisatiefuncties, zoals het opschonen van de computer en het verwijderen van overbodige bestanden. Dit helpt bij het behouden van een snelle en efficiënte computer.

In het algemeen ben ik zeer tevreden over Bitdefender Premium Security en kan ik het product aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en vooral complete oplossing voor de bescherming van zijn computer. Indien geïnteresseerd kan men het product een maand lang gratis testen.

k*********@h********** 20-01-2023

bitdefender goed produkt

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

- Eenvoudige installatie en bediening van de oplossing ging gemakkelijk zonder moeilijkheden geslaagd geinstaleerd
- Beschermende functies tal van kizes om apparaten te beschermen en ook nodig dus kwam goed uit om te testen
- Minimale invloed op de prestaties van de computermerkte er weinig van dat prestatie achteruit ging of langzamer worden van pc
- VPN-oplossing voor veilige en gecodeerde communicatie
- Wachtwoordmanager voor eenvoudige afhandeling van vele accounts en wachtwoorden ook makkelijk in genruik en soepel doorlopen
- Systeemoptimalisatiefuncties ook goed aan te passen op pc en mobiel ik ben vandaag er mee begonnen maar heb al veel ontdekt wat ik in me testtijd verder ga oontdekken en me verdiepen erin is een goed programma wat cker handig is voor beginnende gebruikers van pc laptop of welk apparaat ook waar dit gebruikt kan worden

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede bescherming